Artikel overzicht

Creators FC vs. SV Durf Te Scoren

15 mei 2024

Wij hebben bijzonder nieuws! In samenwerking met SV Venray wordt op 30 augustus een voetbalwedstrijd georganiseerd waarbij een speciaal team SV Durf te Scoren voetbalt tegen Creators FC.

Creators FC is een voetbalteam bestaande uit bekende YouTubers en andere online creators. Zij spelen wedstrijden op verschillende plekken in Nederland om geld op te halen voor het goede doel. Dit team, onder leiding van Roy van Rossum, heeft dit onder andere al gedaan voor de Johan Cruyff Foundation, ALS Nederland en KiKa. Dit keer spelen zij voor Durf Te Vragen, waar wij enorm trots op zijn. De volledige opbrengst van de tickets gaat naar de stichting waarmee wij onder andere ons scholenproject Taboeiend kunnen financieren.

Dylan zelf speelt ook regelmatig mee met Creators FC, maar zal ditmaal zijn wedstrijdshirt ruilen voor het shirt van SV Durf Te Scoren: een speciaal voor deze avond samengesteld elftal. Met als doel winnen natuurlijk, maar vooral het taboe rondom psychische problemen van jongeren te doorbreken.

De wedstrijd vindt plaats op het hoofdveld van SV Venray. De kaartjes zijn te koop via https://www.ticketcrew.nl/tickets/creators-fc-sv-venray-sv-durf-te-scoren.